Feliz Navidad - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Jor= - WaarBenJij.nu Feliz Navidad - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Jor= - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad

Door: Joris & Astrid

Blijf op de hoogte en volg Jor=

22 December 2003 | Argentinië, Ushuaia

Vanaf Vuurland wensen wij jullie allen een witte kerst!

Joris en Astrid

• 22 December 2003 - 07:25

Maurice:

Het wordt hoogstwaarschijnlijk een groene kerst, maar toch bedankt :). Jullie ook fijne dagen!

• 22 December 2003 - 07:59

Opa En Oma:

Brrrr, steken jullie nog over of gaat de tocht nu naar Chili ?
    Warme kerstdagen toegewenst. Opa Oma.

• 22 December 2003 - 08:01

Claudi:

Ook jullie fijne feestdagen gewenst. Erg mooie foto's van die zeeolifanten. Heel bijzonder.

• 22 December 2003 - 08:29

Marion:

Met die kerst komt het wel goed (bij jullie helemaal zo te zien!). Wens ik jullie ook nog een geweldige jaarwisseling (ben zelf tussen kerst en nieuw vrij, en zie jullie mailtjes dus volgend jaar pas weer!). Nog een klein vraagje... hebben jullie ook foto's van de Mara's? Ben ik erg benieuwd naar.
    Maak er mooie dagen van en tot volgend jaar!
    Kus Marion

• 22 December 2003 - 08:48

Wouter:

jullie ook aldaar in het lage zuiden. hebben die koeien uit de vorige aflevering het nu ook koud?
    goeie dagen en tot horens weer. aloha

• 22 December 2003 - 11:53

Walb:

gvd wat hebben jullie het goed!

• 22 December 2003 - 12:47

Huib:

He luitjes!

Mooie foto's weer (met name die van jullie twee bij de brug) Hele fijne dagen toegewenst. En joris, je ziet er wel stoer uit met die baard!

groet

• 22 December 2003 - 23:21

Marnix:

Geweldig om al die foto's te zien en verhalen te lezen. Het lijkt wel of jullie helemaal niet ver weg zijn. Ik ga volgende week ook de sneeuw opzoeken. Fijne kerst!

• 23 December 2003 - 06:37

REM:

Joris en As Weer leuke foto's ! Tot volgend jaar. Nogmaals veel plezier daar. Groet Rem

• 23 December 2003 - 07:47

Martijn:

Net terug uit Chicago. En vrij met de Kerst. Jullie ook feliz navidad he! Ik ben het eens met walter. Jullie hebben het echt wel goed daar!

• 23 December 2003 - 08:34

Leenx:

Nog 2 dagen werken bij retedruk Mangrove, met een mooit uitzicht op het versierde Westplein.

• 23 December 2003 - 13:06

Spap:

Hoy weer mooie foto's we komen helemaal in de kerststemming.
    Ik heb het probleem met afdrukken ook op kunnen lossen,het ligt aan het formaat van afbeeldingen, dat was eerst jpeg en nu hypertext,die kan ik alleen afdrukken als ik ze kopieer en importeer in wordpad, (klopt dit verhaal JORIS)dat is geen ramp want dan passen er 3 foto's op een a4tje,maar betere ideen zijn nog steeds welkom.
    groetjes spap & smam.

• 23 December 2003 - 18:47

Stuntdouble:

Wauw dat ziet er prachtig uit in die sneeuw met die mooie bruine wintersporthoofdjes! Jullie ook fijne feestdagen. Oja, alles onder controle hoor Az!

• 23 December 2003 - 20:21

Len&mars:

sneeuw!
    jor&az, gezellige kerstdagen en alvast mooi oud&nieuw!
    mzzl

• 23 December 2003 - 21:48

Henk:

Ik volg jullie belevenissen met grote belangstelling, erg leuk om jullie op die mooie foto's te zien. Prettige Feestdagen.

• 24 December 2003 - 08:13

Lisette:

Hoi Astrid en Joris,

Wat een leuke foto's elke keer. Logisch dat jullie stralen, het ziet er prachtig uit daar. Lisette

• 24 December 2003 - 19:25

Jasper:

fijne feestdagen!
    hebben jullie al oud&nieuw plannen? Er schijnt een feestje te zijn bij WalB

• 25 December 2003 - 00:38

WalB:

ja...op deze manier wordt het nooit een besloten feest natuurlijk...

• 25 December 2003 - 22:06

Spap:

Hoy Astrid dat bellen ging even mis tot 2 maal de 0 ingedrukt toen werd de verbinding verbroken
    probeer het nog maar een keer groetjes van smam

• 26 December 2003 - 15:15

JINNE & CARON:

fijne dagen! Wij gaan zo de lucht in (last second) naar MEXICO!
    dat wordt dus een oud en nieuw zonder oliebollen maar mét Tequilla!

• 26 December 2003 - 20:21

Buurvrouw Els Bosman:

ik geniet van jullie geweldige verhalen en foto's.ik wens jullie een voorspoedig 2004 en nog een fantastische verdere vakantie.